sobota 23. februára 2013

Dnes som dočítala Zalknutí od Chucka Palahniuka. Na to ako veľmi ma tá kniha bavila som ju čítala rekordne dlhý čas-jeden týždeň. Naskytol sa mi tu pohľad na dokonalú pitva ľudskej duše. V knihe som pravidelne stranu od strany podčiarkovala isté vety, ktoré by si mal pre rozvoj ducha prečítať a zamyslieť sa nad nimi snáď každý. Dokonca podčiarknutie ani nezgumujem, pretože chcem, aby každému kto si po mne knihu vypožičia, udreli do očí práve tie slová a vlastne nie len do očí. Malo by vám to preniknúť až kdesi do mozgu. Podľa mňa práve to je podstata veľkých slov.

Na základe terajšieho a tiež už dávnejšieho stretnutia s Palahniukom pri Fight Club-e môžem prehlásiť, že je proste boh.

2 komentáre:

  1. ano, taky si ráda podtrhávám důležité věty v knihách.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zrejme sa na to mrknem.
    Mala by som znovu začať čítať -.-

    OdpovedaťOdstrániť