štvrtok 21. februára 2013

Som šťastná. Znie to celkom jednoducho, ale čo všetko tomu prechádzalo /totálne otrasný štvrtok. štvrtky sú vždy totálne otrasné./ a to čo bude nasledovať priberá na zložitosti. No a krása môjho dočasného stavu je tiež ochudobnená faktom, že tento stav je len dočasný, vlastne ako všetko ostatné. 

Vždy ma robili šťastnou určité momenty. Dnes je to moment, keď som sa opäť mohla skryť v tvojich očiach /a nie raz/. Je vtipné a trochu trpké schovávať sa v očiach niekoho kto o tom ani len netuší, ale to mi je momentálne jedno, keďže nechcem svoje šťastie spraviť ešte viac dočasnejším ako je. Nevedomosť, čo znamenajú tvoje pohľady je tiež celkom fajn. Nevedomosť je istým druhom prejavu lásky vyššej moci. 

Snažím sa nevytvárať si žiadne alternatívne pokračovania a konce, pretože ako náhle s tým raz začnete ťahá sa to s vami snáď donekonečna a pomaly sa začnete strácať vo vlastnej Utópií na míle vzdialenej realite.





3 komentáre:

  1. Jo, hlavně si nic nepředstavovat... Bohužel se mi to málokdy podaří.
    Taky jsem šťastná. Usmívám se snad celé dva-tři dny. A nemůžu tomu uvěřit a strachuju se, aby zase něco nepřišlo a já byla zase nešťastná...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niekedy človeka potešia aj maličkosti.
    Som rada že si šťastná. :)
    Ja sa momentálne držím v takom normálne. Som zvedavá dokedy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, že si rada, že som šťastná (: milujem takýchto ľudí <3
      normálno je veľmi tenký ľad. vydrž tak čo najdlhšie.

      Odstrániť